Сервісні центри

р. Дніпро

http://radioland.com.ua
вул. Європейська 13, кв. 34
тел. +380955609868
час роботи: пн-пт, 10:30-19:00

р. Львів

вул. Богдана Хмельницького, 188
тел.: +380970630758
час роботи: пн-пт, 10:00-15:00

р. Львів

http://hobbymania.com.ua
вул. Княгині Ольги, 106
тел.: +380993881515, +380671193169
час роботи: пн-пт, 11:00-17:00

р. Кременчук

http://лавка-чудес.com.ua/
маг. Німецький, відділ «Лавка-Чудес»
пр-т Незалежності 55
тел. +380980995465, +380662055916
час роботи: 09:00-19:00, без вихідних

Імпортери, які постачають іграшки на радіоуправлінні в Україну, по українському законодавству зобов'язані забезпечувати свої іграшки гарантійним ремонтом кінцевих споживачів. Якщо до вашого магазину звернувся кінцевий споживач для ремонта іграшки, що вашему магазину паставила наша оптова компанія радіокерованих моделей, ви можете порекомендувати йому звернутияся до одного із наших партнерських сервісних центрів.

Умови надання гарантії
  1. Гарантійний ремонт здійснюється при пред'явленні кінцевим покупцем повністю заповненого гарантійного талона в тому числі унікальним серійним номером з єтикетки та відповідного товарного чека.
  2. У разі виявлення заводських дефектів у деталях або у конструкції, якщо при використанні моделі з'явилися якісь помітні відхилення в роботі або сторонні звуки, необхідно припинити роботу та звернутися до сервісного центру за консультацією, щоб запобігти майбутній поломці.
  3. Гарантійному ремонту або заміні підлягають лише ті частини або деталі, в яких виявлено брак.
  4. Гарантійні зобов'язання не поширюються на матеріали та деталі, які вважаються витратними у процесі експлуатації.
  5. Гарантійні зобов'язання не поширюються, якщо дефект виник унаслідок природного зносу.
  6. Гарантійні зобов'язання не поширюються на Li-Pol акумулятори.
  7. Гарантійні зобов'язання не поширюються на колекторні електродвигуни, тому що вони мають обмежений ресурс.
  8. Гарантійні зобов'язання не поширюються на вироби, що нарізаються на замовлення Покупця (наприклад, кабельно-провідникова продукція).
  9. Радіокеровані моделі класу хобі вимагають обов'язкової підготовки перед використанням у спеціалізованому сервісному центрі: наприклад, радіокеровані автомоделі вимагають налаштування зазорів шестерень, перевірки наявності масла, налаштування пульта керування та ще ряд обов'язкових пунктів. Надалі необхідно буде технічне обслуговування радіомоделі у спеціалізованому сервісному центрі.
Умови переривання гарантійних зобов'язань
  1. Відсутність унікального серійного номера, невідповідність товару зазначеного в гарантійному талоні.
  2. Відсутність повної комплектації товару, що пред'являється на гарантійне обслуговування, відповідно до інструкції з експлуатації та/або нотаток продавця в гарантійному талоні.
  3. Пошкодження споживачем.
  4. Наявність явних або прихованих механічних пошкоджень, спричинених порушенням правил транспортування, або зберігання, або експлуатації.
  5. Якщо дефект викликаний дією вологи, високих чи низьких температур, корозією.
  6. Виявлена ​​в процесі ремонту невідповідність умовам експлуатації, що висуваються до даного типу товарів.
  7. Ушкодження контрольних етикеток та пломб (за наявності).
  8. Наявність всередині товару сторонніх предметів, незалежно від їхньої природи, якщо можливість такого не обумовлена ​​в технічній документації та в інструкціях з експлуатації.
  9. Самостійне втручання у конструкцію, ремонт та здійснення доробок.
  10. Використання несумісних вузлів, деталей, комплектуючих виробів позбавляє можливості висувати вимоги, передбачені гарантією.


Гарантійний термін — надано на етикетці товару, а також в карточці товару на сайті.

Якщо покупець виявить дефект, то він може звернутися до сервісного центру. Список сервісних центрів надано в гарантійному талоні. Гарантійний талон додається до іграшок та радіокерованих моделей, якщо гарантійний талон потрібен згідно законодавства.

Чи має кінцевий покупець право на повернення іграшки на радіокеруванні протягом 14 днів, якщо іграшка вже була у використанні?

Якщо товар не був у кінцевого покупця (споживача)

Якщо товар не був у кінцевого покупця: кінцевий покупець не забрав замовлення, просто низька оборотність позиції, дефект виявлено до продажу кінцевому покупцю, то повернення буде прийнято, після огляду сервісним інженером, якщо товар не використовувався, в повній комплектації і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка в товарному вигляді, на упаковці товару немає написів або наклейок, що важко видаляються. Детальніше.

Увійди, щоб побачити оптові ціни Увійти